09.07.2025 - Jízda v dešti – tipy pro bezpečnou jízdu

Meteorologové nás varují před vydatnými dešti a tak stoji za to si připomenout, jak déšť zásadně ovlivňuje jízdní podmínky. Zhoršená vi
... celý článek

25.06.2025 - Letní směs do ostřikovačů

Léto je tu a s ním i mušky na skle, prach z cest a špinavé čelní sklo. Správná letní směs do ostřikovačů vám pomůže udržet čelní sklo d
... celý článek

17.06.2025 - Jak připravit auto na dovolenou?

Chystáte se letos na dovolenou autem a chcete mít jistotu, že cesta proběhne bez problémů? Připravili jsme pro vás přehledný seznam věc
... celý článek

28.05.2025 - Jak se vyhnout přehřátí interiéru auta

Známe to všichni – po horkém dni nastoupíme do auta a interiér připomíná rozpálenou troubu. Existuje ale jednoduchá cesta, jak tomu jed
... celý článek

26.05.2025 - Výhody používání autoplachty v létě

Letní horka se blíží a tak určitě stojí za to připomenout, že autoplachta není jen zimní záležitostí ale že i během horkých letních měs
... celý článek

22.05.2025 - Jak se vyhnout znehodnocení paliva při dlouhém stání?

Věděli jste, že při dlouhém odstavení auta může benzín nebo nafta postupně ztrácet své vlastnosti? Může dojít k usazování nečistot, s
... celý článek

06.05.2025 - Nejčastější chyby při jízdě na dálnici

Doba výletů je v plném proudu a dálnice se tak pomalu stávají naším druhým domovem. Občas se tak každý z nás dopustí nějaké té chybičky
... celý článek

05.05.2025 - Tipy pro jízdu v koloně

Na silnicích právě začíná sezona různých oprav a omezení a s tím spojených kolon. Máme pro vás pár praktických tipů, jak během čekání v
... celý článek

30.04.2025 - Jak snížit spotřebu při každodenním dojíždění?

Každodenní dojíždění do práce nemusí vždy znamenat vysoké účty za palivo. Stačí pár jednoduchých triků a budete jezdit úsporněji a efek
... celý článek

16.04.2025 - Jarní údržba podvozku

Zima už je sice pryč, ale pod autem možná zanechala pořádnou spoušť. Posypová sůl a špína totiž mohou nenápadně způsobit korozi, která
... celý článek

14.04.2025 - Kdy je správný čas přezout na letní pneumatiky?

Přezouvání pneumatik je každoroční rituál, který zásadně ovlivňuje bezpečnost jízdy i životnost pneumatik. Víte, kdy a proč je ten sprá
... celý článek

10.04.2025 - Nákup nových pneumatik

Máme tady a jaro a s ním i výměnu pneumatik. Ať už právě kupujete nové pneumatiky či nikoliv, máme pro vás několik jednoduchých tipů pr
... celý článek

DISKUSNÍ FÓRUM

Hlavní pravidla diskuse
porušení těchto pravidel vede ke smazání nebo upravení diskusních příspěvků, případně k zablokování přístupu do diskuse.
Je zakázáno vkládat příspěvky:

  • s komerčním podtextem, reklamou a nebo spamem
  • urážející nebo napadající ostatní účastníky diskuse
  • obsahují vulgarismy
  • jakkoliv porušující platné zákony ČR
  • vědomě obsahující zavádějící nebo nepravdivé informace
  • obsahující text porušující autorská práva (např. text zkopírovaný z jiných stránek), vždy uveďte raději odkaz na původní zdroj textu
  • snažící se manipulovat ostatní diskutující, například vystupování pod více uživatelskými jmény, diskutování sám se sebou apod.
  • obsahující fotografie v rozporu s autorskými právy

  • Doporučení
  • nepište prosím příspěvky bez informační hodnoty (např. příspěvky obsahující nesmyslný text apod.)a které nikomu nic neřeknou.

  • Uživatel: Host  přihlásit | registrovat
    DISKUSNÍ FÓRUM  Opravy a údržba automobilu

    Opravy a údržba automobilu

    autor: Host  vloženo: 8.02.2010 18:18:52  odpovědí: 4  poslední: 29.04.2010 19:23:31
    Mám menší korozi na pístku brzdiče, je nutné tento pístek vyměnit, anebo s tím takto můžu jezdit. Dík za odpověď.

    Odpovědi

    Jak je poškozena ta povrchová vrstva - vyhodit.
    reagovat      autor: Host  vloženo: 11.03.2010 19:58:23 Nahlásit nevhodný příspěvek
    S takovým pístkem bych již nic neriskoval a šel bych koupit nový.
    reagovat      autor: Host  vloženo: 16.03.2010 19:21:36 Nahlásit nevhodný příspěvek
    Zdravím. Nový je vždy nejlepší řešení, ale také záleží čemu kdo říká koroze a hlavně kde je.Další věcí je, jestli jsou pracovní části pryžové? Pokud je pístek těsněný gumičkami, ony jsou v drážkách,Tam by to mělo být hladké a těsnit.Pokud by se koroze týkala nepracovní části, která nemá styk s pracovním válcem (čelo pístku, kanálky.. ) pak je nutno odstranit rez, ale funkčně nevadí.Hlavně nesmí nikde při pohybech poškozovat další prvky! Pokud jde o komoru, pokud těsní na kov, pak je to velmi specielní práce, broušené povrchy potřebují velkou přesnost bez nerovností, Odstraňování zvládají specialisté pomocí past a nikoliv smirku! Pro použití s gumičkami (u Škodovek byla běžná praxe zarovnávání mělké nerovnosti i extra jemným smirkem použitým v oleji... )Hlavně potom super vyčistit od abraziva!!! Takže pokud nové super, pokud spravovat, potom samostatně otestovat natlakovat a zjistit zda pracuje správně.
    reagovat      autor: Host  vloženo: 28.04.2010 22:05:37 Nahlásit nevhodný příspěvek
    Pozor na takové brzdy. Dobře nechodící třmen trvale přibržďuje, poškozujete si kotouč, dříve sjedete desky, celá tato část se trvale zahřívá a má vliv i na ložisko a v neposlední řadě to poznáte na jízdních vlastnostech včetně spotřeby.
    reagovat      autor: Host  vloženo: 29.04.2010 19:23:31 Nahlásit nevhodný příspěvek
    automobily-nahradnidily.cz